راهی به سوی آینده

ترفندستان

راهی به سوی آینده

ترفندستان

بدست آوردن شماره تلفن در چت

نرم افزار ModemSpy
نفوذگران و مزاحمین چگونه از امکانات چت برای بدست آوردن شماره تلفن شما استفاده می کنند ؟

امروزه چت جزء جدا نشدنی شبکه گسترده اینترنت می باشد که حاصل آن پدیده چت بازان است . در حقیقت چه حرفه ای و چه غیر حرفه ای ! کمتر کسی پیدا می شود که از شبکه اینترنت استفاده کند ، اما از چت بی نصیب باشد و چه بسا کسانی باشند که صرفا و تنها به استفاده از چت در این دنیای بی پایان بسنده کند !
بی مقدمه در این مقاله می خواهیم کمی پیرامون نرم افزار جنجالی و شاید هنوز مرموز ModemSpy صحبت کنیم . شاید شما هم مانند بعضی افراد چیزهایی در باره این نرم افزار شنیده باشید . به عنوان مثال اینکه می توان با کمک یکی از کاربردهای این نرم افزار ، شماره تلفن اشخاص را در چت بدست آورد . و ...
بله چنین چیزی امکان پذیر است و اصولا قصد و نیت اصلی ما از این نوشتار ،بررسی و تشریح این موضوع است تا کاربران عزیزی که به سادگی و با حداقلی از احتیاط ، به سهولت در اینترنت مشغول چت هستند ، در یابند که نرم افزار هایی هستند که قادرند تا اطلاعاتی از جمله شماره تلفن ما را بدون آنکه ما خواسته باشیم در اختیار دیگران قرار دهند . ضمن اینکه از جهاتی شاید پذیرش این مسئله کمی دشوار باشد و به همین جهت ما تلاش می کنیم تا در این مقاله و در قالب یک بررسی عملی ، به این نکته برسیم که چگونه این کار امکان پذیر است . شاید فقط در این صورت باشد که علاقمندان چت در هنگام یکه پشت کامپیوتر نشسته و از همه جا بی خبر در حال چت کردن هستند ، کمی کمربندهای ایمنی خود را محکمتر ببندند و احتیاط بیشتری کنند .
برگردیم به موضوع اصلی ، هنگامی که ورژن 3.0 این نرم افزار به بازار آمد جنجالی هر چند بسیار کوتاه مدت به پا شد و شرکت سازنده آن مجبور شد تمام نسخه های این ورژن را جمع آوری کرده و با ایجاد تغییراتی اساسی ر آن مجددا با عنوان ورژن 3.5 نرم افزار را وارد بازار کند . در حقیقت ورژن 3.5 هم این قابلیت را داشت که استفاده کنندگان از آن بتوانند به طریقی شماره تلفن مخاطب را در چت بدست آورند و این موضوع از جهتی بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد ! ضمن اینکه این بی تردید این مبحث ، جزء مباحث نفوذ به حریم شخصی نیز می باشد . البته در اینجا باید متذکر شد که این عمل ، بر اساس نوع سرویس های مخابراتی در بعضی از کشورها مانند ایران می تواند مارساز باشد و از همین جاست که درک و شناخت قابلیت این نرم افزار در این زمینه هشدار و بهوش باشی برای کاربران چت است .
البته همانطور گفته شد ورژن 3.0 این نرم افزار را که علنا با این هدف طراحی شده بود دیگر نمی توان به راحتی در بازار پیدا کرد . اما این شرکت برای اینکه از بازار جنجال عقب نیفتد باز هم این توانایی را در ورژن 3.5 خود ( البته به طریقی دیگر ) جای داد !
ما در این مقاله نحوه کار با این نرم افزار را برای بدس آوردن شماره های تلفن در چت توضیح می دهیم تا بدانید این کار شدنی است و چت و جت بازی را آنچنان ساده نگیرید . 
 

ادامه مطلب ...