راهی به سوی آینده

ترفندستان

راهی به سوی آینده

ترفندستان

بدست آوردن شماره تلفن در چت

نرم افزار ModemSpy
نفوذگران و مزاحمین چگونه از امکانات چت برای بدست آوردن شماره تلفن شما استفاده می کنند ؟

امروزه چت جزء جدا نشدنی شبکه گسترده اینترنت می باشد که حاصل آن پدیده چت بازان است . در حقیقت چه حرفه ای و چه غیر حرفه ای ! کمتر کسی پیدا می شود که از شبکه اینترنت استفاده کند ، اما از چت بی نصیب باشد و چه بسا کسانی باشند که صرفا و تنها به استفاده از چت در این دنیای بی پایان بسنده کند !
بی مقدمه در این مقاله می خواهیم کمی پیرامون نرم افزار جنجالی و شاید هنوز مرموز ModemSpy صحبت کنیم . شاید شما هم مانند بعضی افراد چیزهایی در باره این نرم افزار شنیده باشید . به عنوان مثال اینکه می توان با کمک یکی از کاربردهای این نرم افزار ، شماره تلفن اشخاص را در چت بدست آورد . و ...
بله چنین چیزی امکان پذیر است و اصولا قصد و نیت اصلی ما از این نوشتار ،بررسی و تشریح این موضوع است تا کاربران عزیزی که به سادگی و با حداقلی از احتیاط ، به سهولت در اینترنت مشغول چت هستند ، در یابند که نرم افزار هایی هستند که قادرند تا اطلاعاتی از جمله شماره تلفن ما را بدون آنکه ما خواسته باشیم در اختیار دیگران قرار دهند . ضمن اینکه از جهاتی شاید پذیرش این مسئله کمی دشوار باشد و به همین جهت ما تلاش می کنیم تا در این مقاله و در قالب یک بررسی عملی ، به این نکته برسیم که چگونه این کار امکان پذیر است . شاید فقط در این صورت باشد که علاقمندان چت در هنگام یکه پشت کامپیوتر نشسته و از همه جا بی خبر در حال چت کردن هستند ، کمی کمربندهای ایمنی خود را محکمتر ببندند و احتیاط بیشتری کنند .
برگردیم به موضوع اصلی ، هنگامی که ورژن 3.0 این نرم افزار به بازار آمد جنجالی هر چند بسیار کوتاه مدت به پا شد و شرکت سازنده آن مجبور شد تمام نسخه های این ورژن را جمع آوری کرده و با ایجاد تغییراتی اساسی ر آن مجددا با عنوان ورژن 3.5 نرم افزار را وارد بازار کند . در حقیقت ورژن 3.5 هم این قابلیت را داشت که استفاده کنندگان از آن بتوانند به طریقی شماره تلفن مخاطب را در چت بدست آورند و این موضوع از جهتی بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد ! ضمن اینکه این بی تردید این مبحث ، جزء مباحث نفوذ به حریم شخصی نیز می باشد . البته در اینجا باید متذکر شد که این عمل ، بر اساس نوع سرویس های مخابراتی در بعضی از کشورها مانند ایران می تواند مارساز باشد و از همین جاست که درک و شناخت قابلیت این نرم افزار در این زمینه هشدار و بهوش باشی برای کاربران چت است .
البته همانطور گفته شد ورژن 3.0 این نرم افزار را که علنا با این هدف طراحی شده بود دیگر نمی توان به راحتی در بازار پیدا کرد . اما این شرکت برای اینکه از بازار جنجال عقب نیفتد باز هم این توانایی را در ورژن 3.5 خود ( البته به طریقی دیگر ) جای داد !
ما در این مقاله نحوه کار با این نرم افزار را برای بدس آوردن شماره های تلفن در چت توضیح می دهیم تا بدانید این کار شدنی است و چت و جت بازی را آنچنان ساده نگیرید . 
 

شروع کار
برای شروع به کار در ابتدا باید به وب سایت http://www.modemspy.com/ رفته و آخرین ورژن این نرم افزار را دریافت نمایید . پس از دانلود شروع به نصب برنامه کنید . شماره سریال این برنامه هم عبارت است از :
KXA97786370932
پس از نصب کامل صفحه ای ظاهر می شود . اگر وارد منوی Plugin بروید تنها گزینه Special Tone Detector را مشاهده می کنید که این برای کار ما کافی نیست . حال باید مجددا وارد اینترنت شده و در سایت مذکور در قسمت Plugin ( برنامه های جانبی ) بروید و تعدادی برنامه را که حجم بسیار کمی هم دارند ، دانلود کنید . برنامه های جانبی مورد نیاز که باید دانلود کنید عبارتند از :
Phonebook
Set folder
Networking
Autoemail
Converter
Dictaphone
Vdialtone
دانلود این برنامه های جانبی به علت حجم کم تنها چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت . پس از دانلود این برنامه ها را یک به یک اجرا کنید . ( بر روی هر یک دوبار کلیک کنید ) و مجددا پس از اجرا ببندید . حال اگر دوباره به منوی Plugin در نرم افزار بروید تک تک برنامه های جانبی را که باز کرده بودید . حال باید بر روی گزینه Networking کلیک کنید تا در کنار آن تیک خورده شود .
و اما تشریح عملکرد و بررسی عملکرد ...
هنگام چت با شخص مورد نظر نرم افزار ModemSpy را باز کنید وتنظیمات صفحه اول را مطابق دستورات زیر انجام دهید .
//Input// device : modem
Output device : sound card
توجه داشته باشید که برای اجرای هدف باید تمام صفحات مرورگر یا چت را به غیر از صفحه چت با شخص موردنظر بست . ضمن اینکه در قدم اول و در ابتدا باید با شخص مورد نظر اقدام به Voice chat کرد . حتی برای چند ثانیه در این صورت IP شخص مورد نظر از راه صوتی بدست می آید .
و اما گرفتن IP شخص مورد نظر پس از Voice chat
جعبه Run از منوی Start باز کرده و در آن عبارت cmd را تایپ کنید و OK را بزنید تا صفحه مخصوص Dos باز شود . همان صفحه سیاه رنگ معروف حرفه ای ها ! در این صفحه عبارت netstat –n را تایپ کنید و Enter را بزنید . درنتیجه دو ستون با اعدادی متناوب بدست می آید که IP شخص مورد نظر را نیز در آن می بینید . عدد را یاداشت کنید . ( بحث گسترده مربوط به Netstat را بزودی در تاپیکی مجزا حتما شخصا توضیح خواهم داد . بحث مربوط به IP هم بحث گسترده ای است که حتما در این بار نیز مقالاتی رو خدمت عزیزان ارائه خواهم داد ).
حال که IP مورد نظر را بدست آوردید به قسمت Networking از منوی Plugin بروید . در اینجا صفحه ای باز می شود . در قسمت IP address of this computer ( leave it blank and program will detect it automatically ) عدد IP را وارد کنید و OK را فشار دهید و سپس صفحه اصلی برنامه ModemSpy را Minimize کنید قرار دهید و منتظر بمانید .
بدین ترتیب پس از مدت زمانی ، شماره تلفن شخص مورد نظر در پایین صفحه به شما نشان داده می شود .
و اما نکاتی که باید در این رابطه گفته شود :
• اول اینکه هدف نهایی در هر صورت و در هر زمان عملی نخواهد شد . در واقع بدست آوردن شماره تلفن از این طریق راهی نسبتا طاقت فرسا می باشد و احتیاج به زمان زیادی دارد !
• مدت زمان انتظار پس از اجرای عملیات تا بدست آوردن شماره تلفن به قدرت ISP و خطوط ارتباطی / تلفنی بستگی دارد و حتی ممکن است در صورت ضعیف بودن این موارد نتیجه ای نگیرید .
• با این حساب توجه داشته باید اگر به شخصی در حین چت شک دارید هرگز و تحت هیچ شرایطی با او Voice chat نکنید و حتی هیچ گونه فایلی را نیز نه دریافت کنید و نه بفرستید .
• این نکته را هم مد نظر داشته باشید که نرم افزار مورد نظر توانایی انجام کارهای دیگری را هم دارد . از جمله ضبط مکالمات تلفنی ، دفترچه تلفن و ...
در انتها امیدوارم ، بررسی و شناخت باطن برنامه سبب شده باشد که همه ما ، در اتاق های چت محطاتانه تر از قبل گام برداشته و سرک بکشیم

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپکده دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد